31. mar. 2012

DRØMME


Jeg drømmer om turkisblåt hav med en hvid sandstrand. Jeg drømmer om engang at dimittere fra Kolding Designskole. Jeg drømmer om, at min familie og venner har det godt. Jeg drømmer om et bedre miljø for os alle.
Jeg synes drømme er spændende. Jeg elsker at høre om andre folks drømme og tanker. Jeg kan især godt lide det, når det handler om fremtiden. For et stykke tid siden samlede jeg alle mine tanker i en brainstorm, og det kan faktisk hjælpe en til at få styr på nogle ting. Når man skriver tingene ned, synes jeg, at man får lettere ved at overskue tingene. Det kan være om alt fra hvad denne ferie nu skal gå med, til hvad jeg vil resten af mit liv. 
Har i nogle gode drømme?

2 kommentarer:

  1. Gitte WUlf Jensen1. april 2012 kl. 13.45

    Lyder som nogle gode drømme :-) Jeg drømmer om at se en meget stor del af verden .. Knus Gitte :)

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt (-: Hvor skal man starte?

    SvarSlet