18. apr. 2012

PLASTIC FANTASTIC

Topshop
Topshop

Lige nu sidder jeg faktisk og har feber. Det er som om mit imunforsvar virkelig bare har svigtet mig det sidste halve år, og jeg synes snart gerne, det må stoppe!
Nå, men nu til det vi egentlig skal snakke om for prøv lige at se disse skønheder til sko. De er begge fra Topshop, og jeg elsker den måde, de har brugt det gennemsigtige plastic på. Jeg er sikker på, at det bliver en stor trend til sommer. Begge par sko ville jeg style hverdagsagtigt med et par lyse (evt. stumpede) cowboybukser og en løs hvid top. Derudover så ved jeg altså ikke, hvad det er med mig, men jeg bliver ved med hele tiden at falde over ting med sølvdetaljer, selvom jeg mest er til guld, men jeg synes nu faktisk godt, at man kan mikse de to (ligesom der faktisk er gjort på stilletterne), selvom jeg har en veninde, som, jeg ved, vil hade at jeg skriver dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar