10. maj 2012

GALLA-POLYVORE

GALLA
Sort kjole her - Sort gulvlang kjole her - Sølv sko her
Blå kjole her - Pudderfarvede sko her - Ringe her

Min gallakjole er nu endelig færdig, for jeg har lige lagt sidste hånd på værket. I får den nok at se i morgen eller lørdag, da det jo er i morgen det går løs. Derudover har jeg lige lavet en Polyvore til jer med inspiration til galla-outfits, hvis nogen stod og manglede idéer. Hvis mit budget havde haft no limits, så ville jeg have erhvervet mig den blå/pudderfarvede Malene Birger kjole, de pudderfarvede sko og ringene fra H&M. Det er virkelig et smuk sæt i fine sommerfarver.
Undskyld de få opdatering for tiden, men har sidste skoledag om en uge, og så regner jeg med, at jeg får lidt mere tid til at give den gas på bloggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar