7. jun. 2012

HVEM ER I?


Platte informationer om mig:
  • For lidt over et år siden klippede jeg 40 cm af mit hår, så det fik den længde som på billedet ovenfor. Jeg valgte så til min store fortrydelse af klippe det kortere endnu til den længde det har nu (..hvorfor er det, at når man først har klippet lidt af, at man så nærmest bliver helt ligeglad og totalt vild for at afprøve nye ting?). Nu savner jeg bare denne frisure, som er lige midt i mellem, og derudover har jeg lovet Q ikke at klippe det kort igen.
  • Jeg ejer ikke et par cowboybukser, da jeg er vokset ud af alle og aldrig har fået taget mig sammen til at købe et par nye, men det må snart ske, for jeg kan ikke længere leve uden et par lyse cowboybukser som dem ovenfor.
  • Jeg har intet kørekort, for jeg valgte at købe en Mulberry istedet. I den kan jeg have mit fine buskort, og det fungerer perfekt. Det er en beslutning jeg ikke har fortrudt en eneste gang, og jeg elsker min taske.
  • Derudover ville jeg elske at vide lidt om, hvem der følger mig her, så det kunne være fedt, hvis I ville lægge en kommentar omkring noget om jer. Den kan være plat, sjov, nyttig eller noget andet, men det kunne være sjovt at høre lidt om, hvad I er for nogle.

2 kommentarer:

  1. Din stalker :-)7. juni 2012 kl. 21.41

    Hej Julie :-) Jeg er din største stalker, og elsker at følge din blog! Knus din hemmelige stalker (Gitte 3.D ;))ehehehehe

    SvarSlet
    Svar
    1. hahahaha (-:
      Du er sød, bare fyr op for kommentarerne - jeg bliver så glad når der er nogen :b

      Slet