17. jun. 2012

UGENS BEGREB #12

Topshop

Ugens begreb er plateausko. Plateau er en forhøjning (og på geografisprog er det en højslette, men det skal vi fashionistas slet ikke bekymre os om). Plateau er nemlig godt for os lidt mindre mennesker, fordi vi ved at iføre os plateausko kan opnå lidt mere højde. De fås i mange afskygninger, og umiddelbart ejer jeg da også selv et par stykker. Mit senest anskaffede par er fra H&M og kan ses bl.a. her.
Plateauskoene ovenfor er fra Topshop, hvor de også har mange forskellige varianter. Dette par var det, som tiltalte mig mest, fordi man får lidt højde, men man får ikke ondt i fødderne, fordi den reelle hælhøjde ikke er stor.

p.s. umiddelbart har jeg en masse indlæg planlagt til jer. Det eneste jeg mangler er blot lige tiden til at lave dem, men skal nok lige få taget mig lidt sammen (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar